Warunki ogólne:
1. Wszystkie ceny wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto
(zawierają podatek VAT).
2. Sprzedajemy tylko nowe części.
3. Sprzedajemy rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych.
4. Kupujący może złożyć zamówienie na jeden z poniższych sposobów:
a) Złożenie zamówienia za pomocą formularza kontaktowego na stronie,
b) Złożenie zamówienia poprzez sklep internetowy w serwisie olx.pl, Allegro lub Sprzedajemy.pl
c) Złożenie zamówienia telefonicznie lub za pomocą wiadomości e-mail.
5. W każdej przesyłce znajduje się paragon lub faktura.
6. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku sprzedaży za granicę prosimy o wcześniejszy kontakt ze Sprzedawcą.
7. Zobowiązujemy się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych.
8. Istnieje możliwość odbioru zakupionego towaru w Mysłowice woj. Śląskie, jednak po uprzednim umówieniu się drogą telefoniczną lub mailową.
9. W przypadku nieodebrania zamówienia (wysyłka za pobraniem), koszt przesyłki ponosi zamawiający.

Płatność
1. Kupujący może dokonać płatności z góry lub za pobraniem, zgodnie z opisem w danej aukcji. Płatność z góry realizowana jest poprzez:
a) przelewem bankowym, bezpośrednio na rachunek Sprzedającego
W tytule przelewu należy podać nazwę Kupującego (NICK) oraz numer aukcji.
2. W przypadku odbioru osobistego istnieje możliwość zapłaty przy odbiorze (gotówką lub kartą).

Zwrot
1. Kupującemu, przysługuje na podstawie Prawa Konsumenckiego, prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (za wyjątkiem kosztów odesłania towaru) na nasz adres do 14 dni od odebrania przesyłki.
2. Zwracając towar, Kupujący zobowiązany jest do wypełnienia oświadczenia o odstąpieniu umowy. Oświadczenie może zostać wysłane mailowo lub wraz z odsyłanym towarem.
3. Kupujący zwraca towar w nienaruszonym stanie, oryginalnie zapakowany.
4. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane przez Kupującego konto w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru i potwierdzenia jego nienaruszonego stanu.
5. Kupujący, który odbiera towar w punkcie stacjonarnym ma prawo do jego zwrotu (bez podania przyczyny) w terminie do 7 dni od odebrania zamówienia.

Reklamacje
1. Sprzedawca zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera.
2. Kupującemu przysługuje prawo reklamowania wadliwego towaru stosownie do obowiązujących przepisów. W celu skorzystania z tych uprawnień warto skontaktować się ze Sprzedawcą w celu ustalenia procedury reklamacyjnej (mailowo lub telefonicznie).
3. Do reklamowanego towaru należy zawsze dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny.
4. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego produktu na własny koszt.
5. Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, najpóźniej do 14 dni od otrzymania wadliwego towaru.
6. Przesyłek reklamacyjnych odsyłanych do Sprzedającego za pobraniem (na koszt adresata) nie odbieramy.

Zamawiając towar akceptujesz powyższy regulamin.”